Saturday, August 20, 2016

Essie fiji (14)

Cao svima! Za danas sam zelela da vam pokazem jedan od mojih omiljenih lakova. Inace Essie lakovi su meni omiljeni, a ovo je jedna od meni prelepih boja. Njihova tekstura je retka, i prelako se maze. Boje su veoma jake (nisu vodenaste i providne). Ja sam jedna od onih koja nema strpljenja da lakira nokte, ali verujte mi ovaj lak se lako maze i treba mu malo vremena da se osusi, sto je odlicno jer ja obicno zeznem neki nokat! :-)
P.S. Ja se izvinjavam sto vam nisam slikala kako izgleda na mojim noktima, ali jednostavno nisam stigla s obzirom da danas jurim na sve strane, dosla sam kuci kad je vec bio mrak i jednostavno slika nije mogla dobro da ispadne (nadam se da ce ova slika da posluzi) :-)

Hello everyone!For today I wanted to show you one of my favorite polishes. Otherwise Essie varnishes are my favorite, and this is one of my beautiful colors. Their texture is rare, and too easy to be stroked. The colors are very strong (not watery and translucent). I am one of those who does not have the patience to paint their nails, but believe me, this polish is easy to cuddle and he needs some time to dry, which is great because I usually screw up a nail!





 Essie fiji 14 http://www.essie.com/search.aspx?q=fiji














No comments:

Post a Comment